TRESEMME

12 продукта
Сортирай:
На страница по:

Козметичният производител "TRESemmé" разбира, че страхотната коса дава на жените онази привлекателна увереност, която им помага да държат главата си изправена. Аамериканската марка въплъщава тази увереност, а историческото й развитие може да се приеме за отличен модел за подражание и източник на вдъхнове за съвременните дами.

Предоставянето на това прекрасно чувство е движещата сила за компанията още откакто Една Л. Емме основава марката си през 1948 г. Интелигентна, красива, с отлично чувство за бизнес и склонност да нарушава правилата, дамата притежава всичко необходимо, за да си извоюва възхищение не заради красотата си, а благодарение на своята интелигентност и упорит труд.

Една Еммей е пионер. Ярката й личност предизвиква статуквото, оспорвайки тогавашното разбиране за ролята на работещите жени в обществото. Издигайки се от най-нископлатените позиции, тя става вицепрезидент на производствената компания "Godfroy Manufacturing Company" – рядко срещано постижение в епохата, когато ръководните позиции биват заемани почти винаги от мъже.

Именно там, Една за пръв път лансира компанията си "TRESemmé" - първоначално разработена като салон, в който дамите могат са се погрижат за косата си. Името на марката умело съчетава фамилията на нейната откривателка и френските думи, които буквално значат много обичан "très-aimé".

От работата си като фризьор в салона на своята сестра, Една научава колко важна е добре изглеждащата коса за самочувствието на една жена и в каква степен прекрасната прическа може да повиши увереността й. Така че във време, когато професионалните продукти могат да се открият само в салоните, американката има желанието да пренесе професионалното качество в домовете на своите потребителки. Така "TRESemmé" е представена пред обществеността.

Една е истински пионер, говори в Белия дом за ролята на жените в бизнеса през 1938 г. Влияе пряко върху развитието на индустрията за грижа за косата. Еммей е президент на "Американската асоциация на фризьорите и козметолозите". Когато Една говори, светът на красотата слуша.

Тя продължава да проправя пътя на жените в бизнеса, насърчава ги да преследват и градят професионалната си кариера. Еммей завладява и повлиява на индустрия, която й помага да се реализира. Американката постига това съвсем сама. Всъщност в компанията думите: "Носиш Емей в себе си" се превръщат в комплимент, когато някой получава похвала за своята смелост.

 


Работата на "TRESemme" е водена от простата истина, че: всяка жена заслужава да изглежда и да се чувства страхотно, сякаш току-що е излязла от салона. Марката се посвещава на създаването на продукти за грижа и стилизиране на косата, чието качество е като това на козметиката във фризьорския салон. "TRESemme" помага на своите потребителки да създадат свой собствен стил и да изживяват всекидневно приятното усещане за професионална грижа у дома.

"TRESemmé" все още насърчава ценностите, в които вярва Една: независимост, самостоятелност и най-важното – увереност, която всяка жена трябва да носи, за да посреща предизвикателствата на ежедневието. Защото никой не разбира по-добре от нея колко е впечатляваща силата и увереността, която красивата коса вдъхва на една дама.

Когато жените са начело - ползите са за всички

"TRESemmé" вярва, че жените трябва да бъдат еднакво представени на всички нива в обществото. Знаем, че всяка една дама притежава лидерски потенциал, уникален за нейния собствен житейски опит. Когато жените водят, те използват силата си за овластяване на всички, което оказва положително въздействие върху и върху тях, и върху света.

Що се отнася до лидерството, равенството между половете все още в застой. Мъжете превъзхождат жените в заемането на ръководни позиции в целия свят. Комбинацията от пристрастия, стереотипи и дискриминация са огромни пречки за овластяването на жените.

В продължение на 70 години „TRESemmé“ помага на жените да изразяват себе си уверено, тъй като те оставят своя отпечатък в света. За съжаление увереността се простира само до там. Въпреки че компанията не може сама да се справи с пристрастията и стереотипите, тя не се отказва и използва активно своята платформа, за да може непрекъснато да подчертава важността и необходимостта от женското лидерство.

Държава:

Съединени Американски Щати (САЩ)

Сайт на компанията:

 https://www.tresemme.com/us

Снимки и източник на информация:

 https://www.tresemme.com/us

https://www.facebook.com/TRESemme

© 2007 - 2024 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook