PROCTER & GAMBLE Safeguard

4 продукта
Сортирай:
На страница по:

 

Историята на Procter & Gamble започва с двама мъже, които отиват в Америка да търсят по-добър живот.

Малко след като напуска Англия, жената на Уилям Проктър умира от заболяване. Покосен от мъка, той остава в Синсинати и започва да продава свещи. Джеймс Гембъл, производител на сапун, отива в Синсинати като част от масово бягство от Северна Ирландия. Двамата може би никога нямаше да се срещнат, ако не бяха женени за сестри, чиито баща е убеден, че зетьовете му ще станат бизнес партньори.

Въпреки че Синсинати е нарастващ пазар, по-голямата част от страната е в тежко финансово състояние. Стотици банки затварят врати в цялата страна, което води до широкоразпространената загриженост, че САЩ могат да фалират. Но Уилям и Джеймс, залагайки по 3,596.47 долара всеки, стартират бизнес с търговия на сапун и свещи, който наричат Procter & Gamble Company.

Споразумението за партньорство е подписано на 31 октомври 1837 г. Това е рисковано време за започване на бизнес, особено след като само в Синсинати има 14 други производители на сапун и свещи. Новите бизнес партньори отварят първия си офис на две пресечки от сегашното местоположение на централата на компанията.

Иновациите в технологиите са в основата на P&G от основаването през 1837 г. и остават неразделна част от това, което е днес. От признаване на ценността на неизползвани ресурси в началото до идентифициране на иновации за утре - подобряване живота на потребителите чрез технология е в основата на всичко, което компанията прави.

Историята на P&G като иноватор в брандирането започва през 1850 г. с ранните щайги със свещи на компанията. Всяка щайга е маркирана ясно с луна и звезди, което се превръща в отличителен белег за качествения продукт вътре. Без луната и звездите, хората отказват свещите, опасявайки се, че не са истински. Това запалва усилията в брандирането - от създаването на култови марки продукти, признати в цял свят към развиване на фирмената марка като цяло.

Иновативната технология, брандирането и хората задвижват растежа на компанията. И все пак, растежът също изисква новаторско мислене сам по себе си. Чрез фокусирани придобивания и стратегии за разширяване, P&G се превръща в една от най-големите и най-печеливши компании за потребителски продукти в света - с повече от 300 марки и почти 84000 милиона долара продажби.

Държава: САЩ

Сайт: www.pg.com

© 2007 - 2024 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook