В продължение на над 50 години, френската компания "Phyto" е лидер в областта на производството на растителни продукти грижа за косата. Изградена е благодарение на наследството си, зад което стоят упорита работа, майсторство и авангардни научни иновации. Производителят може да се похвали с впечатляващо продуктово портфолио. В него се отличава присъствието на формули, отличаващи се с най-високи концентрации на чисти растителни екстракти. Те са с 95% натурален състав. Като една от най-уважаваните марки за грижа за косата в света, PHYTO е призната за символ на познания, високи достижения и вечна красота. С типичната за французите страст към иновациите, Патрик Але е пионерът, основал марката. През 1966 година, той представя своето иновативно изобретение – първата по рода си четка, която разресва и изсушава косата. Година по-късно Але въвежда в употреба термина „Фитотератрия”. Той има гръцки произход – фито – растение, тера – лечение трикс/трикос – коса. През 1969 г. врати отварят лабораториите „Phytosolba”. Патрик Але никога не спира да си патртнира с учени и да се допитва до експертните им знания. Продуктите на французина се отличават с изключителна ефективност. Чрез достиженията на науката, Але има желанието да „даде” думата на растенията, позволявайки им да „изкажат” мнението си при разработването на козметичните му произведения за коса. През 1998 г. е създадена линията от продукти “Phyto Specific”. Предназначени са за ситно къдрава, навита или изправена перманентно коса. Те са родени от сътрудничеството между Патрик Але и експертните научни познания на д-р Фату Бачили-Плат. Години на изследвания и разработки разкриват, че къдравата, навита и перманентно изправена коса изисква продукти, които могат да повишат степента на хидратация, блясъка и съдържанието на кератин в структурата на косъма. Патрик Але и въодушевлението му по растенията и грижата за коситеКомпания "Фито" е дело на френския фризьор на знаменитости - Патрик Але. Идеята за неговото начинание се ражда много преди популяризирането на въпросите, касаещи екологичната осведоменост и модните тенденции в областта на фитопродуктите за коса. Всичко започва, когато Але е чирак в елитен парижки салон за красота през 50-те години на ХХ век. Той забеляза, че химическите продукти имат изключително негативно влияние и върху ръцете на фризьорите, и върху косите на клиентите. Все по-често французинът започва да се замисля върху идеята за по-нежна и по-малко вредна гама от продукти за грижа. Очарован от природата, Але решава да изучи всичко за терапевтичната сила на растенията, историческото им приложение в традиционната медицина и ролята, която биха могли да изиграят в разкриването на естествената красота на косата. Начинанието му води до откриването на начин да се справи със нелеката задача по спасяването на сухите, накъсани и увредени от изрусяване прически на своите клиентки. Появяват се първите му продукти “Huile D’ales” и “Phyto 7”. През 1965 г. Патрик Але представа „Phyto” пред обществеността. Събитието е съчетано с отварянето на фризьорския му салон, разположен в непосредствена близост до емблематичният парижки булевард „Шанз-Елизе”, който все още е отворен за клиенти. През годините той е посещаван от дами като Брижит Бардо, Катрин Деньоф и Жаклин Кенеди Онасис. Компанията на французина бързо си извоюва световно признание. 50 години иновацииПочти 50 години продуктите на Патрик Але оставят своя отпечатък в историята на френската марка, наложила се сред останалите със своя иновативен характер и ефектни резултати. Култови продукти, създадени през над 50 годишното развитие на марката са:
За PHYTO красотата и здравето на косата могат да бъдат постигнати само чрез задълбочен подход. Според компанията това може да се постигне единствено, ако скалпът няма никакви проблеми. По тази причина грижата за косата следва да се осъществява в 6 отделни стъпки:
Phyto не следва тенденциите, а ги създаваВъв времената на бързо настъпващите промени, когато продуктовите линии бързо избледняват, а компетентната грижа е рядкост, "Phyto" се утвърждава като сигурна и атрактивна марка, която всекидневно доказва, че все още има смисъл от иновации в света на красотата. Като първа марка, която съумява да разкрие силата на растенията при подобряването на състоянието на косата, Phyto разчита на две изключителни умения: научен подход към фито съставки и изкуството на фризьорите да подчертават красотата на косата. Научен подход към растениятаФренската марка, нейната високотехнологична иновативна научна лаборатория, както и екипът от лекари, фармаколози, ботаници и биохимици, е в състояние да идентифицира най-активните растителни екстракти, за да разкрие красотата на косата. Тяхната работа, утвърдена от строги научни експерименти, отваря пътя към иновациите и позволява на PHYTO да се превърне в пионер в продуктите за грижа за косата. Френският производител си сътрудничи с CNRS, INSERM и болнични изследователски центрове (като известната болница „Сен Луи” в Париж, специализирана в областта на дерматологията). Подпис на компания ФитоХарактерно за компанията е комбинирането на разнообразни фитоекстракти. Френският производител създава формулите си с експертно подбрани растения. Продуктовата серия „PHYTOPOLLÉINE” е пример за това. Тя съчетава действието на ароматни етерични масла и растителни екстракти, за да се постигне идеално синергетично действие. Лабораториите "Phyto" произвеждат свои собствени растителни екстракти съгласно строга методология и високоефективни патентовани техники, концентриращи уникалната сила и безкрайните ползи от растенията. Това уникално ноу-хау позволява на френския производител да извлече най-активните компоненти от растението въз основа на строги критерии за ефективност (и безопасност). Всички продукти на компанията са тествани в in vivo и in vitro условия, за да е сигурно, че притежават най-висока степен на действие, стабилност, безопасност и поносимост. "Phyto" си партнира с независими лаборатории, които ги проверяват. Козметиката за коса на марката е 95% натурални компоненти. Избягва се използването на химически вещества като парабени, силикони, минерални масла, синтетични алкохоли. Всички продукти са с опаковки от рециклируемо стъкло и алуминий, които помагат да се сведе до минимум използването на консерванти, без да се компрометира ефикасността. Държава: Франция Уеб сайт на компанията: https://us.phyto.com Снимки и източник на информацията: https://us.phyto.com/the-brand/phyto-specific-story.html |