L`OREAL CeraVe

18 продукта
Сортирай:
На страница по:

История и развитие:
През 1909 г. младият химик с предприемачески дух Ожен Пол Луи Шуеллер основава компанията, развила се в наши дни до L'Oreal Group. Ожен Пол Луи Шуеллер завършва националното училище за химическо инженерство във Франция "Ecole Nationale Superieure de Chimie de Paris" през 1904 г. и създава компанията.
Като млад химик през 1907 г. Шуеллер демонстрира способността си за нови идеи, като създава първите си формули за боядисване на коса под името Oreal, използвайки смес от безвредни химични съединения. Боите са изключителен пробив по онова време, осигурявайки фина гама от цветове, за разлика от други методи на пазара, които използват къна или минерални соли, но създават ярък, донякъде изкуствен вид. На 24 март 1908 г. Schueller подава патент (n. 383920). С това основателят изгражда първата нишка на това, което остава като фундамент за бранда L’Oreal и до наши дни: изследвания и иновации в услуга на красотата.

 

 

  

Първият брой на La Coiffure de Paris е публикуван през октомври 1909 г., съдържащ приноси на лекари, писатели и химици. Ожен Шуеллер е част от редакционния екип и ръководи научната рубрика, разбивайки нова основа със статия за оцветяването на косата, в която е първият, който препоръча тестове за пластири. Шуелер купува списанието през 1912 г.

Сред някои от достиженията на бранда още в началото на 20 век са нови методи за боядисване на косата, изсветляването на косата, занимава се с нови форми на опаковане, така че да повиши безопасността и комфорта както за фризьорите, така и за клиентите.
Брандът е истински пионер в представянето на продукти, като не само създава нови формули, но и разработва промоционални събития и измисля нови рекламни стратегии. Ожен Пол Луи Шуеллер е смятан за един от основателите на съвременната реклама. Така например през 1931 г. се ражда иновативната идеята за поставяне на платно върху лицето на парижка сграда, за да създаде гигантски билборд за лосион за коса O’Cap.
Редица иновации се раждат, благодарение на усилената работа на екипа на бранда като шампоан без сапун (мастни алкохолни сулфати), който е значително по-нежен на косата.
През 60-те години L'Oreal отбелязват още забележителни успехи с лака за коса микро-спрей, който остава ненадминат, Belle Color, един от първите шампоани за оцветяване, първата баня с пяна, Obao.
Към компанията в последствие се присъединяват доказани марки като Garnier и Lancome, известен в бранд в сферата на парфюмерията и козметика грижа за кожата и грима.

L'Oreal в новото хилядолетие:
В новото хилядолетие брандът не спира стремглавото си развитие и част от екипа стават имена на марки, доказали своя опит и качество. След 2001 L'Oreal се сдобива с Biomedical, американска марка за професионални козметични продукти, използвани и продавани от дерматолози. Основно продуктовата гама е базирана на неинвазивни действия (пилинг и посткозметични процедури), съчетавайки безопасност и ефективност. Biomedical се присъединява към марката с La Roche-Posay. Освен тях, част от голямото семейство на L'Oreal стават редица популярни брандове като Vichy, CeraVe, Nyx, Maybelline и GARNIER и редица други.
Настоящият председател и главен изпълнителен директор на международната козметична компания L'Oréal е Жан-Пол Агон.

L'Oreal Group:
L'Oreal си извоюва позициите на глобална компания, създаваща грижа за красотата, която съчетава най-новото в технологиите с най-високото качество. Голямото й влияние прави продуктите известни и предпочитани по целия свят. За повечето хора наименованието „L’Oreal“ се свързва с познатата фраза на бранда „Защото го заслужавате“. Днес тя представлява същността на марката L'Oreal Paris. Основна нейна цел е да помогне на всяка жена да възприеме своята уникална красота, като същевременно засилва вроденото си чувство за собствена стойност. Любопитно е, че L'Oreal не просто създават козметика. Като най-голямата марка за красота в света, L'Oreal Paris има безпрецедентен принос към технологиите, научните изследвания и иновациите. Така брандът успява да се развива и да осигурява новаторски, висококачествени продукти за жени, мъже и деца.
Работата на L'Oreal Paris е посветена на празнуването на многообразието от красота, без да налага стереотипи. Много световно известни личности застават зад компаниите на марката. Сред тях са Ева Лонгория, Анди Макдауъл, Дутзен Крус и други.
Брандът обхваща петте основни категории в разкрасяването - цвят на косата, грижа за косата, прическа, грижа за кожата и декоративна козметика.

Организация на бранда:
Компанията предлага козметична грижа, формирана в четири секции на организация, където се разпределят брандовете:


L`OREAL LUXE - Продуктите се предлагат в универсални и козметични магазини, но също и бутици със собствена марка и специализирани уебсайтове за електронна търговия.

 

CONSUMER PRODUCTS DIVISION - Марките на потребителските продукти се разпространяват в канали за търговия на дребно.

 


PROFESSIONAL PRODUCTS DIVISION - Отделът „Професионални продукти“ разпространява продуктите си в салони по целия свят.



ACTIVE COSMETICS DIVISION - Марките на Active Cosmetics Division се продават в магазини за здравеопазване по целия свят, включително, аптеки, дрогерии и SPA центрове.



Фондация L'Oreal:

Науката и красотата са стълбовете на работата на Fondation L'Oreal от 2007 г. Фондацията използва своята страст и опит в тези две области, за да управлява и реализира големи проекти и да променя нагласите, поведението и в крайна сметка света.
Фондацията подпомага жените в областта на науката, подкрепя тяхната работа и поддържа уязвимите членове на общността да управляват живота си. Работата на организацията подчертава значимостта на завръщане към работата.
Една от емблематичните програми е „For Women in Science programme“, която поддържа женското творчество във всяка научна дисциплина и работи за установяване на истински паритет, обединяваща общност от страстни, вдъхновяващи жени, които се подкрепят взаимно. Добавянето на програмата „For Girls in Science programme“ означава, че от гимназията момичета вече също се събират под знамето на науката, благодарение на отличната работа, която посланиците на фондацията вършат.
Междувременно програмата „Beauty for a Better Life“ е за подпомагане на уязвими групи, за да се почувстват по-уверени и да се справят по-добре. Чрез красотата тази инициатива допринася съществено за възстановяването на увереността и връщане на личния контрол над живота. Компанията финансира процедури за красота и уелнес в медицински и социални условия като начин да се помогне на уязвимите хора по пътя им към възстановяване и да ги подкрепя да станат част от обществото, знаейки, че физическият външен вид играе основна роля за повишаване на самочувствието, борбения дух и социална принадлежност. Програмите за красота помагат на уязвими хора в повече от 25 страни да имат достъп до работа. Програмите предоставят висококачествени възможности за обучение в различни професии за красота и са достигнали глобален обхват.

Държава: Франция.

Уеб сайтове на компанията:
1. https://www.loreal-finance.com
2. https://www.loreal.com

Снимки и източник на информация:
1. https://www.loreal-finance.com
2. https://www.loreal.com

© 2007 - 2020 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook