LE PETIT MARSEILLAIS

0 продукта
Сортирай:

Няма намерени продукти отговарящи на Вашето търсене!

Какво представлява "Le Petit Marseillais"? Това е компания, останала вярна на своите Провансалски корени. Водена е от желанието си да радва своите потребители чрез качествените си продукти. Какви са ключовите й думи? Както можете да се досетите, те няма как да бъдат вместени в нищо по-малко от самата: „радост от живота”. „Le Petit Marseillais” са онези малки, прости удоволствия, носещи аромат на облечена в слънце природа.

Създаване на компания Le Petit Marseillais

Историята на френската марка е обвързана с името на журналиста Бернар Ленгеле. През 1980 г. французинът се разхожда сред оживения от делничната глъчка пазар на Авиньон. Вниманието на Ленгеле е привлечено от притегателната сила на една сергия, отличаваща се с богатите си цветове и аромати. Там се продават красиви ухаещи съблазнително сапунени калъпчета. Поривът, да превърне ежедневната си баня в момент на удоволствие, става негов лайтмотив. Като начинаещ химик Ленгеле заимства традиционните процеси по производство на сапун в Марсилия. Така ученият създава първите си растителни ароматни калъпчета.

Нарязани на малки кубчета, сапуните започват да носят името на стара изчезнала френска марка: „Le Petit Marseillais”. Името е избрано в знак на почит към изчезналите производители от Прованс и Марсилия. Под надписа на логото се вижда фигурата на замечтан моряк, обърнал поглед към хоризонта, символизиращ вечното пътуване и житейския оптимизъм.

Четири години по-късно Бернар Ленгеле има желание отново да заяви и популяризира ценностите, които носят автентичността, простотата и непринудеността на неговите сапуни. Малките калъпчета, ароматизирани с нежното ухание на цветчетата орлови нокти, се отличават с изчистен дизайн, носещ лозунга "да пребъде или да изчезне". Концепцията на французина едва ли може да бъде казана по-ясно пред света.

Нека проследим корените на Марсилския сапун

Предшественик на Марсилския сапун е Сапунът от Алепо. Изглежда, информация за измиващото средство е донесена от Кръстоносците, които разпространяват продукта във всички средиземноморски страни. Всъщност, поради изобилието от маслинови дръвчета в Прованс, наличието на сода и сол в Камарг, производството на емблематичните калъпчета е много лесно в този регион, който бързо придобива имидж на Мека на сапуна.

Що се отнася до Марсилия, именно през 17 век Средиземноморският град става първият френски производител на ароматното средство за баня. Тогава в град Марсилия действат 7 фабрики, които въпреки 20 000 тона сапун, които произвеждат всяка година, не могат да задоволят търсенето на този продукт, използван както за битова, така и за лична хигиена.

Точно по това време започва и появата на първите фалшификати, наводнили пазара. Край на разпространението на тези зловредни смеси слага край Кралят слънце - Луи XIV. През 1668 е приет едикт (наречен Колберски едикт), описващ правилата за правене на „истински“ сапун от Марсилия.

През 19 век в Средиземноморската страна все още има няколко десетки фабрики за сапун, преди тази индустрия да започне да намалява с развитието на праховете за пране. Но сапунът от Марсилия не е казал последната си дума – през 80-те години следва Ренесанс в разпространението на ароматния продукт.

Обозначението „Марсилски сапун“ никога не е било защитено. Именно поради тази причина по сергиите има много разновидности, които не спазват непременно традиционния състав.

Истинският сапун от Марсилия трябва да съдържа:

  • 72% растителни масла;
  • малко вода, сол;
  • сода.

И това е! На етикета трябва да прочетете: натриев оливат (зехтин), натриев палмитат (палмово масло), натриев коколат (кокосово масло), аква (вода), натриев хлорид (сол), натриев хидроксид (сода каустик) ). Ако не, продължете напред по пътя си!

През 1986 г. „Le Petit Marseillais” са пуснати на пазара. Придобити са от лаборатории „Vendome”. Марката започва да се разпространява масово. Следва истински Ренесанс в развитието на френската компания. Вдъхновена от най-доброто, което носят рецептите от Юга, „Le Petit Marseillais” споделя с потребителите си информация за колекцията си от слънчеви съставки в национален и дори - в международен мащаб.

Марката e на върха на славата си в периода между 1996 и 2002 г. Превръща се влюбим бранд на немалко французи. Тази увереност позволява на „Le Petit Marseillais” да разшири обхвата си от средства за грижа за кожата, с които пренася потребителите си сред природата – в топлите, слънчеви южни земи на Средиземноморието.

Ангажимент на марката

По дефиниция знаем, че когато се даде обещание, всички правят нужното, за да постигнат конкретна цел. Чувстват се длъжни да спазят дадената дума. Какво е обещанието на марката? То е елементарно. Състои се в изграждането на отношения с потребителите си, в които на почит е доверието. За да го има, на лице трябва да има пълна прозрачност по отношение на продуктите на „Le Petit Marseillais”.

Френският производител е наясно, че все повече от потребителите й се стремят да водят по-здравословен начин на живот, зачитащ природата. Логично е все повече от тях да си задават въпроси относно храната, състава на продуктите за красота и влиянието им върху околната среда. Този стремеж и осъзнатост кара „Le Petit Marseillais” да избере поведение на пълна прозрачност по отношение на нейните формули и еко опаковки, целящи да предпазват планетата от вредни въздействия. Марката е ангажирана да разработва опаковки, годни за рециклиране, многократна употреба или компостиране до 2025 г.

Екологичните инициативи на „Le Petit Marseillais” са подкрепени от нейното партньорство с „Conservatoire du littoral”. Подкрепата на борбата й за опазване на природните пространства, възстановяването на ландшафти и екосистеми (сухоземни и морски) е очевиден стремеж на френския производител. Дългосрочното партньорство прави още забележим и значим ангажимента на „ Le Petit Marseillais” към природата. Какво конкретно е постигнато? На пазара е пуснато ново поколение формули „Extra Soft”, чиито измиващи компоненти са на растителна основа. Те са нежни към кожата и околната среда.
Екологичните инициативи също са подкрепени от партньорството между„Le Petit Marseillais” и организацията „Conservatoire du littoral”. Така силата в борбата за опазването на природните пространства, възстановяването на екосистеми е двойна.

Работа на „Le Petit Marseillais” и "Conservatoire du Littoral" в цифри:

През 2011 г. съвместните усилия съумяват да защитят 138 000 хектара в континентална Франция и чужбина (т.е. повече от 1200 км от бреговата линия, което представлява 12% от бреговата ивица). Всяка година се добавят нови 2000 до 3000 хектара.

Отношение към природата и съставките

Le Petit Marseillais разработва формули, базирани на естествени съставки, които събуждат сетивата и създават удоволствие при употреба. За компанията доверието е свещено, обвързано е с понятието прозрачност. От създаването си „Le Petit Marseillais” въплъщава ценностите на Юга и Средиземноморието: гурме аромати, блестящи цветове и качество на суровините. Ето защо Petit Marseillais повдига воала върху състава на своите продукти. Съвсем естествено е компанията да предпочита, органични съставки, купувани от местни производители.

Разработени във Франция

С всяка своя продуктова серия, „Le Petit Marseillais” следва ритъма на природата. По тази причина компанията винаги е разработвала формулите си във Франция. Само така „Le Petit Marseillais” могат да гарантират, че нейните съставки ще са здравословни, ефективни, а при употреба, ще могат да демонстрират всичко, което носи духа на Прованс.

Държава: Франция

Официален сайт на компанията:

https://www.lepetitmarseillais.com/

Снимки и източник на информацията:

https://www.lepetitmarseillais.com/

Фейсбук страница на компанията:

facebook.com/LePetitMarseillais/

© 2007 - 2024 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook