LA ROCHE - POSAY Cicaplast

8 продукта
Сортирай:
На страница по:

 

Дерматологично тестваната грижа за кожата на "La Roche-Posay" e подходяща дори за хора с чувствителна кожа. Препоръчвана е от над 90 000 дерматолози по целия свят. Френската марка е създадена с високи стандарти за ефикасност и безопасност. Пълната й гама от продукти посреща нуждите на кожата на потребителите, дори при онези с висока степен на чувствителност.

"La Roche-Posay" се ангажира да направи дерматологичната грижа достъпна за онези, които се нуждаят от нея. Партнира си със специалисти на всички нива - от отговорните за разработката до тези, занимаващи се с препоръката на продуктите за грижа за кожата. Компанията предлага високоефективни продукти, които могат да се понасят всички потребители. Компанията подобрява качеството на живот на всеки, който има дерматологични проблеми (от акне до фотостареене).

В следващите редове ще ви запознаем с факти и събития, превърнили "La Roche-Posay" в елитната козметична марка, която познаваме днес.

14-ти век

Легенда гласи, че рицарят Бертран Дю Гуеслин спира пред извор в град Ла Рош-Позе (разположен в центъра на Франция), за да утоли жаждата си. Конят му, който страда от екзема, се потапя във водата. Животното бива излекувано. 

17-ти век

От 1617 г. репутацията на термалната изворна вода в La Roche-Posay е такава, че Пиер Мило - лекарят на Хенри IV и Луи XIII - отива на място, за да извърши първите медицински анализи на целебната течност.

19-ти век

След завръщането си от Египет в началото на 19-ти век, генерал Наполеон Бонапарт построява в град Ла Рош-Позе болница за активна терапия с термална вода. Там са третирани предимно войниците, страдащи от кожни заболявания.

1905 година

Още от откриването си през 1905 г. термалният център "La Roche-Posay" посреща над 400 000 пациенти за лечение на кожни проблеми.

Днес екип, ръководен от 8 дерматолози работи в центъра. Специалистите посрещат над 7 500 пациенти всяка година, 30% от които, са деца.

1913 година

Френската медицинска академия официално признава водата в град La Roche-Posay за полезна в грижата за кожата.

1975 година

Френският фармацевт, г-н Рене Левайе, създава марката "La Roche-Posay Laboratoire Dermatologique".

  • Нейната мисия - разработване на продукти за грижа за кожата, които да се използват и препоръчват от дерматолозите.
  • Предимствата й: безопасност, ефикасност, ясни и елементарни за изпълнение формули с минимум съставки.

1985 година – Създаване на Фондация "La Roche-Posay"

Тя подкрепя медиците с висок успех, които желаят да се специализират в областта на дерматологията, както и онези, подготвящи обещаващи проекти в областта на клиничните, биологичните или фармакологичните изследвания, свързани с дерматологията.

1999 година - "La Roche-Posay" започва дейността си и в САЩ

След разширяването си от Франция към Европа, La Roche-Posay стартира дейност и в САЩ. Мисията на компанията остава същата и в Страната на неограничените възможности: да осигурява на дерматолозите ефективни решения за грижа за кожата, които да се предписват на пациентите. Продуктите на френската марка се произвеждат така, че да са безопасни дори за потребителите с чувствителна кожа.

2006 година

Американската администрация по храните и лекарствата разрешава разпространението на "Anthelios SX", обогатен с патентования компонент "Mexoryl SX", единственият продукт за слънцезащита, предпазващ от късите и дългите UVA лъчи. За да позволят на потребителите лесно да имат достъп до този иновативен слънцезащитен крем, "La Roche-Posay" стават достъпни и в дрогериите в САЩ.

2009 година

За първи път "La Roche-Posay" комбинира слънцезащитните филтри с антиоксиданти, влагайки ги в крем, предпазващ както от UV лъчите, така и от свободните радикали, ускоряващи на стареенето на кожата. Разработени са първите "Anthelios" - слънцезащитни кремове със съставката "Cell-Ox Shield".

2010 година

"La Roche-Posay" представя на потребителите си SOS "Спасете кожата си" - ежегодна кампания за обществени услуги. Главната й мисия е да информира обществеността за опасностите от излагането на слънце и значението на защитата на кожата от UV лъчите. Извършени са над 8 000 скрининга от над 200 дерматолози-доброволци.

2011 година

За първи път La Roche-Posay комбинира лекарство срещу акне с бензоилов пероксид с патентования си компонент "Lipo-Hydroxy Acid (LHA)" - ефективно, но нежно микроексфолиращо средство. Разработени са първите продукти за третиране на акне "Effaclar Duo". Доказано е, че само за 10 дни неговата формула намалява акнето.

2013 година

La Roche-Posay стартира кампанията "Dermatologist From The Heart", която помага ежегодно да се финансират местни проекти, даващи възможност на дерматолозите да направят промени в своята общност, независимо дали се касае за по-добър достъп до лечение, за обучение на практикуващите в неравностойни райони.

La Roche-Posay се продава в над 50 страни и се радва на доверието на милиони по целия свят. Вярвайки в своите корени, марката продължава да прокарва границите на научните изследвания, за да предложи оптимална дерматологична грижа за всички.

La Roche-Posay е ангажиран с разработването на формули, безопасни за чувствителната кожа. Продуктите за грижа са произведени в съответствие с хартата на компанията за формулите, създадена специално за нуждите на хората с чувствителен епидермис. За компанията, това е от съществено значение. Ла Рош-Позе не желае по никакъв начин да компрометира или постави под съмнение ефикасността на съставките си.

По традиция френската компания си партнира с дерматолози, за да се постигне в максимална степен ефикасност и висока поносимост. Това е и причината, продуктите й да се препоръчват от над 90 000 специалисти.

Козметиката "La Roche-Posay" е създавана по високи дерматологични стандарти. Доказано ефективните съставки, признати от специалистите, притежават следните предимства:

  • термалната вода "La Roche-Posay" притежава успокояващи свойства;
  • съставът е строго подбран, за да отговаря на нуждите на чувствителната кожа;
  • продуктите са некомедогенни и са тествани върху чувствителен епидермис;
  • опаковките са разработени така, че да минимизират евентуалното замърсяване на формулите;
  • прилага се строг протокол и контрол при клинично изпитване.

След като са създадени според строгите изисквания на френската компания, която разчита на съвременни, дерматологично проучени съставки, готовите продукти преминават серия от обширни тестове. Те се правят, за да бъде напълно обективна тяхната ефикасност и безопасност.

Формулите се проверяват под строг дерматологичен контрол. Прилагат се както инструментални тестове, за клинично измерване на тяхната ефикасност, така и изпитване сред доброволци. Така се оценява действителната ефикасност и толерантност сред потребителите.

Държава: Франция

Сайт на компанията:

https://www.laroche-posay.us/

Снимки и източник на информацията:

https://www.laroche-posay.us/

facebook.com/LaRochePosayUSA

© 2007 - 2024 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook