KLORANE (за мъже)

41 продукта
Сортирай:
Пол: Мъж
На страница по:

"Клоран" е марка, съумяла да изгради перфектен съюз между науката и растителния свят, създавайки ефективни иновативни продукти, които уважават природата и хората.

Историята на компанията започва преди повече от половин век. Корените й могат да се проследят в югозападната част на Франция. В историята на "Клоран" се откроява и името на на нейния основател - младият фармацевт Пиер Фабър. Воден от увлечението си към растенията и вярата си в тяхната полза за здравето и красотата, той създава марката „Klorane” в своята аптека. Малко по-късно се ражда и концепцията за чистата ботаническа грижа.

1966 година също се приема за ключова за развитието на френската компания. Точно тогава на пазара е пуснат емблематичният за марката шампоан за руса коса с лайка. Така "Klorane" задава тона на бъдещото си продуктово вдъхновение: да се създава иновативна козметика, чието развитие е заложено в елементарна бизнес концепция – едно средство за грижа, едно растение, едно предимство.

Година по-късно, Klorane разкрива успокояващите и омекотяващи предимствата на растението синя метличина. Марката проявява интерес към чувствителната кожа около очите. Пуска на пазара продукт за отстраняване на грим с метличина. 

През 1971 година следва появата на първия по рода си сух шампоан за освежаване на косата.

"Klorane" насочва свежата си иновация си към току-що родилите майки, които все още са в болница. Към днешна дата 1 от тези продукти се продава по целия свят на всеки 10 секунди. Освежаващото косата средство на марката се превръща в най-награждавания сух шампоан на пазара.

През 1980 година на пазара е пуснат шампоан с иновативна съставка - овесено мляко.

На пазара за пръв път е пуснат ароматен шампоан за коса, на основата на растително мляко от овес. След този момент компонентът започва да се използва редовно.

1994 година - създаден е „Институтът Клоран” / „Pierre Fabre Botanical Expertisе”

„Институтът Клоран” е предназначен да защитава и изучава биоразнообразието от растителни видове.

2010 година също е ключава за развитието на марката. Точно тогава й е  връчена престижната награда за качество и устойчиво развитие „Ecocert Environment ISO 26000”.
Две години по-късно компанията се включва в проекта „Голямата зелена стена”. Той е свързан със засаждането и грижата за своеобразен растителен пояс от Дакар до Джибути, за да се противодейства на обезлесяването и опустяването на земите в областта Сахел (гранична зона в Африка между Сахара на север и по-плодородните райони на юг). Още през 2004 година към проекта се включват 11 африкански страни. 

Предизвикателството е значително, но значимо: да се залеси дървесна ивица, широка над 15 км, за да се спре напредването на пустинята. Факт са и първите добри новини - 40 000 хектара са възстановени. Това е земя, където пустинята се е оттеглила, животът се е завърнал.

"Клоран" взема участие в проекта по следния начин:

  • допринася за засаждането на 70 000 дървета в пустинята (10 000 годишно за шест години);
  • финансира създаването на 3 докторски дисертации, касаещи дървесните пустинни видове и въздействието им върху хората, здравето и околната среда;
  • подкрепя създаването на ежегодно лятно училище по наука и медицина в Сенегал (извършват се граждански и научни дейности с мултидисциплинарен обмен).

През 2015 година начинанието на "Клоран" е избрано от "Зелените граждани на ЮНЕСКО" като "Ориентир за промяната"

Инициативата „Голямата зелена стена“ е посочена от ЮНЕСКО като емблематичен пример за образование за устойчиво развитие. Този ангажимент е сред малкото световни проекти, които се представят от организацията на ООН.

През 2016 година "Ботаническият институт" става Ботаническа Фондация „Клоран”

Създаването на институцията има за цел е да контролира всички етапи от производствения процес – от конкретната култура до влагането й в продукт, за да се гарантира качеството на всяка партида. Фондацията се занимава с опазване и популяризиране на растителното наследство чрез споделяне на ботанически знания по целия свят.

Институцията поема ангажимента си чрез 3 основни мисии:

  • Защита на застрашените растителни видове;
  • Демонстрация на съкровищата от растителния свят, за да може се повиши знанието на населението и желанието на хората да ги защитават;
  • Споделяне на ботаническите познания, особено с децата.

Фондацията предоставя подкрепа в здравеопазването и превенцията на заболяванията в 4 ключови области:

  • подобряване на достъпа до лекарите, за да се постигне качествена здравна грижа;
  • образоване на медицинските професионалисти;
  • борба със сърповидно-клетъчната анемия;
  • борба с тропическите заболявания.

През 2016 година се навършват 50 години от пускането на пазара на първия продукт на "Клоран". 

През 2018-2019 година е създадена програмата „Budding Botanist Grant Program”

Нейната цел е да помогне на най-младите граждани да се запознаят с растенията, за да  могат те да изследват света им.

Така малчуганите биха могли лесно да се вдъхновят да се грижат за живота, който откриват в тяхната местна екосистема. Тя осигурява възможност за практическо обучение, проучвания, наблюдение и експериментиране в рамките на учебната програма.

Програмата постига следните цели:

  • мотивира децата да ядат и да харесват плодовете и зеленчуците - ефективен начин за насърчаване на здравословните хранителни навици през целия живот;
  • популяризира физическата активност и игрите на открито, свързвайки учениците с природния свят.
  • учи малчуганите да мислят критично за местните и регионални хранителни системи.

Чрез своите продуктови линии „Klorane” се утвърждава като пионер, който оставя своя отпечатък в света на козметиката чрез изключителния си опит. Фирмата разработва иновативни растителни активни съставки, които се влагат в безопасни и ефективни продукти, като се придържа към ясно дефиниран набор от етика и ангажименти, известен като "Pierre Fabre Botanical Expertise.

Към днешна дата Клоран е марка номер 1 за грижа за косата в европейските аптеки, посветена както на опазването на растителното наследство, така и на околната среда.

Ангажимент към екологичната отговорност

През 2010 г. "Klorane" е отличена с "Ecocert Environment ISO 26000" за напредъкът й в устойчивото развитие и качеството. Продуктите на марката са създадени с чисти доказани формули, включващи ценни ботанически съставки. В тях не се влага SLS. Компанията се ангажира да изследва и експериментира с действието на растенията върху организма по начин, който е безопасен за околната среда. Козметичните продукти са биоразградими, те са с еко опаковки и са създадени чрез устойчив процес и надеждни резултати.

Ботаническа консерватория

Изцяло ангажирана с опазването и изследването на растителния свят, Ботаническата фондация на "Клоран" работи в тясно сътрудничество с Ботаническата консерватория "Пиер Фабър". Разположена в югозападната част на Франция, консерваторията активно допринася за познанията на "Pierre Fabre Laboratories" и нейните изследователи, създавайки отлична среда за опазване и популяризиране на растителните видове.

Награди на компанията: 

 

Държава: Франция

Сайт на компанията: https://www.kloraneusa.com/

Източник и снимки: https://www.kloraneusa.com/

© 2007 - 2024 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook