"G&G Vitamins" е семейна, английска компания, производител на хранителни добавки. Разположена е в Ийст Грийнстед, Западен Съсекс. Основана е през 1965 г. от Дейвид и Шейла Гайман. "G&G Vitamins" е една от първите компании във Великобритания, които произвеждат мултивитамини и минерали. Здравето и благополучието винаги са били част от ежедневието на семейството. Предоставянето на най-чистите, висококачествени, достъпни добавки за онези, които се нуждаят от тях, е сред основните приоритети на компанията. "G&G Vitamins" е основана през 1965 г. от Дейвид Гайман и съпругата му Шейла Гайман. Шейла е фармацевт, а Дейвид носи предприемаческия дух, нужен за изграждането на компанията. Шестдесетте години на ХХ век са ера на масово производство (без да се обръща особено внимание на качеството или евентуалните последици върху околната среда от него). В този период понятията етика и бизнес се приемат като оксиморон, а конкретните здравни потребности на потребителите постепенно започват да се утвърждават. На фона на тази картина Дейвид Гайман вижда как лекарствата, радиацията и нискокачествените храни бързо започват да оказват негативно влияние върху здравето на населението. Той решава да предприеме действия по този въпрос. Господин Гайман вярва, че основната цел на всеки здравен продукт трябва да бъде такава, че той наистина да помага на потребителя. Англичанинът твърдо се противопоставя на временното задоволяване на здравните прищевки, чрез които компанията му би натрупала "бърза печалба". Дейвид вярва, че не е нужно да жертва качеството в името на общото благо. Уповавайки се на тези ценности, компанията започва работа. Изминава десетилетие от кончината на Дейвид Гайман, но семейството му продължава да управлява G&G, придържайки се към завета на предприемчивия англичанин - да допринася към добро здраве и благополучие на всички. В момента портфолиото на компанията може да се похвали с над 140 продукта. Изричното желание на G&G е те да са достъпни за всички. По тази причина, голяма част от гамата на английската компания е сертифицирана като подходяща за вегани и вегетарианци, както и за потребители с алергии. Хранителните добавки изключват влагането на глутен (когато е възможно). Същото важи за соята и млечните компоненти. Компанията предлага качествени продукти за потребителите, които се нуждаят от надеждно, лесно и ежедневно решение, удовлетворяващо конкретни здравни изисквания и потребности. Казаното по-горе се покрива с философията на "G&G": "Направи го правилно или изобщо не го прави". Тя отразява стратегията й да се създават висококачествени и ефективни продукти за всички. Етикетите не лансират твърдения с невярно съдържание относно даден продукт. Не се прилагат никакви маркетинг трикове. Чистотата и устойчивостта на съставките са от изключително значение за "G&G". Ако те не отговарят на нужните стандарти, просто няма да бъдат влагани в производството. В съставите на продуктите не присъстват генетично модифицирани организми. "G&G" се фокусира върху въпроса от къде следва да идват производствените й суровини. След снабдяването, те се подлагат на мащабни изследвания и тестове, за да се провери и на практика, че компонентите са точно това, за което са представени. Биотрансформацията, бионаличността и взаимодействията водят до създаването на най-добрите възможни комплекси. "G&G" не просто "прави добавки", тя върши работата си с внимание към детайлите. Един от тях е предпочитанието на компанията да произвежда само капсули, а не таблетки. Последните имат един съществен недостатък – компонентите им трябва да бъдат слепени заедно, да се вкусят добре, да се разтворят с правилната скорост и да бъдат запазени от окислителните увреждания. Резултатът често е списък от над двадесет помощни съставки, които могат да причинят нежелани ефекти, особено що се отнася до здравето на стомашно-чревния тракт. Таблетките се усвояват слабо, което компрометира пълния потенциал на активните съставки. Капсулите на G& G, от друга страна, не изискват помощни и свързващи вещества, избягват се подсладители. Така се постига чистота на активната съставка, позволяваща ефективно усвояване в организма. "G&G" създава добавките си в собствено производствено помещение, сертифицирано като "ISO Class 8". За да гарантира качеството си производителят разполага и със сертификат "HACCP" ("Hazard Analysis and Critical Control Point"). Част от тази система включва тестване на постъпващите растителни съставки преди употреба. Проверява се за евентуално микробно замърсяване от независима лаборатория, за да се гарантира, че те са безопасни и годни за консумация от човека и не съдържат вредни бактерии. G&G членува в "Асоциацията на производителите на здравословни храни", които удостоверяват, че компанията следва добри производствени практики ("GMP"). В допълнение, английската компания е сертифицирана от "Асоциацията, касаеща почвите, годни за производство на биологични продукти", "Вегетарианското дружество за производство на вегански и вегетариански продукти" и "AIB International", които наблюдават качеството по създаването на храни чрез анализ и тестове на място. "G&G" разполага с надеждна мрежа за рециклиране. Така тя съумява да намали депото си за отпадъци с 80%. Производителят възнамерява да продължи да се придържа към подобряването на този процес. Гарантира, че депонирането на отпадъци винаги ще е на абсолютен минимум. "G&G" се придържа към работа с най-екологичните източници на енергия във Великобритания. Компанията е не просто 100% зелена, ползваният от нея доставчик на услугата, предлага единствено вятърна и слънчева енергия, осигурявайки си одобрение от Веган обществото в Англия. Това означава, че всяка капсула, която излиза от производственото помещение, е направена чрез чист, възобновяем източник. Компанията съумява да изгради репутацията си на водещ производител на хранителни добавки във Великобритания. Марката влага в производството си само най-висококачествените съставки. Продуктите на "G&G" са създадени с внимание към детайла, а развитието й продължава на пълни обороти. Държава: Англия Официален вносител на G&G VItamins за България - http://www.nutrilife.bg Снимки и източник на информацията:
|