DUCRAY Selegel

3 продукта
Сортирай:
На страница по:

Ducray: История, написана във Франция.

Историята на марката "Ducray" започва през 1930 г. във фризьорски салонВ него работи французинът с мащабни мечти - Алберт Дюкре. Ентусиастът винаги е проявявал любопитство към света около него. Албер никога не следва статуквото. Французинът е този, благодарение на когото тенденциите се създават. 

Като син на дерматолог (на име д-р Жан Батист Дюкре), той забеляза, че прахообразните водоразтворими сапуни, използвани за направата на шампоани, проявяват алкални свойства. Те увреждат косата, правят я безжизнена и без блясък. През 1929 година Албер Дюкре основава бранда "Dr. Ducray". По това време е разработена и линия шампоани, продавани в мини дози.

Пред 1931 година французинът създава своя собствена гама от шампоани, наречени "Lik's Savon". Това са първите по рода си продукти, осигуряващи надеждно решение за конкретни дерматологични показания. Разпространяват се на дози - в изискани стъклени ампули. За началото на ХХ век начинанието му се счита авангардна иновация. Шампоаните съдържат натурални съставки и са подходящи за всички типове коса. Този период е считан за революция. Нищо подобно не е правено дотогава. Практиката е такава, че през 30-те години на ХХ век за баня се използва предимно сапунът.

Когато "Lik's Savon" на Дюкре са пуснати през 1931 година, никой не се усъмнява в успеха им. През 50-те години на ХХ век, Алберт проучва разработването на нов канал за дистрибуция. Чрез него лечебните шампоани ще могат да бъдат на разположение в аптеките. Ще се продават и ползват за медицински цели. Това дело също е революционно, тъй като по това време в аптеките се продават единствено лекарства. Козметичните средства не са популярни в тази среда на разпространение.

Резултатите са така окуражаващи, че французинът взема решение да продължи заниманието си. Дюкре се заема не само със създаването на продукти за грижа за косата, но и за кожата.

На възраст от 68 години Албер Дюкре все по-често започва да се замисля за своето пенсиониране. Заема се с търсенето на ентусиаст, който да поеме и продължи неговото дело. Дали заради късмет, или по друга причина – Албер се запознава с г-н Пиер Фабр. Още в началото и двамата откриват, че имат много общо помежду им. Подобно на Албер и Пиер е новатор с мащабни мечти, така че г-н Дюкре е сигурен, че бизнесът му ще бъде в добри ръце.

От началото на 70-те години г-н Фабър пренася марката "Дюкре" на нова, неизследвана дотогава територия. Екстра нежният шампоан е първата успешна стъпка, дала начало на този процес. Този продукт е разработен да защитава косата. Нещо повече – през 1977 година, шампоанът позволява на бранда да достигне до медиците-дерматолози. Пиер Фабр им осигурява нов продукт с омекотяващо действие, което възстановява баланса на процесите в скалпа, увреден от многогодишните терапии с различни медикаменти. Потребителите се влюбват в него. Това е първият шампоан за честа употреба, който се превръща в основоположник на следващите поколения продукти на марката.

През 1980 година, подпомогнат от подкрепата на медицинското съсловие, брандът „Дюкре“ се заема с предизвикателството по разработката на продукти за грижа за кожата. Благодарение на формула на френската компания „Галеник“ (друг член на семейството на „Пиер Фабр Груп“), която и до днес е считана за впечатляващо достижение, е създаден първият представител на серията "Иктиан".

В последните 20 година на ХХ век терапиите за лечение на акне, предписани от медици, се понасят доста трудно от раздразнената проблемна кожа. През 1985 година клиничната вещина при изпитванията – един от стандартите при "Пиер Фабр Груп" - подпомага подобряването на невероятната хидратираща способност на "Иктиан". На практика, това е първият дермокозметичен продукт, преписван на хората от здравни специалисти. Той осигурява решение на цяло поколение подрастващи за третиране на суха и увредена кожа.

През 1990 година развитието на бранда "Дюкре" бележи значителен прогрес в медицинските проучвания. Именно в последното десетилетие на ХХ век на пазара са пуснати 20 нови продукта. На тогавашния етап дерматолозите разполагат и могат да разчитат на няколко типа решения, за третиране на оплакванията на своите пациенти.

Развитието на Дюкре бележи нови висоти - продуктите на марката са разпространявани в повече от 60 държави, разположени в различни континенти. Емблематични представители на френския дермокозметичен бранд се ползват и към днешна дата. Те еволюират, за да посрещнат специфичните нужди на кожата и скалпа.

Иновативният подход на Дюкре е факторът, благодарение на който, се разработват нови продукти, притежаващи над 10 патента. Марката със сигурност остава на преден план сред производителите на дермокозметика. Серията "Керакнил" е отличен пример за това. От дълбоко почистване и ускоряването на заздравяването на увредени кожни участъци до терапията на черните точки, продуктовата колекция прилага иновативни активни съставки. "Керакнил" е единствената дермокозметична продуктова серия с обширен обхват при лечението на акне.

През 2020 година брандът Дюкре остава верен на своите корени. Продължава да действа според вярванията и убежденията на своите основатели, прилагащи научно утвърдени иновации в грижата за всички типове кожа и коса.

Утрешните открития със сигурност ще се превърнат в топ продукти на бъдещето. Тази красива история, започнала в Града на любовта, бива пренесена и обогатявана навсякъде по света. Брандът Дюкре – наследството на двама французи-иноватори, споделящи една и съща далновидна представа, очакваща с нетърпение да посрещне бъдещето.

Иноваците в "Дюкре" перфектно отразяват уникалния новаторски подход на френския производител.

Марката си сътрудничи с най-влиятелните лидери в областта на дерматологията. Сред тях са: 

  • 17 вътрешни дерматолози;
  • 2 експерти по бактериология.

Те членуват в 5 специализирани съвета, чрез които брандът споделя най-новите международни научни новини, ежедневния опит, предизвикателствата и проблеми, срещани от дерматолозите.

Най-скорошните иновации на Дюкре са от:

  • 2012 година – Sensinol - 1-во по рода си решение за третиране на свръхчувствителност на кожата и скалпа;
  • 2013 година - Keracnyl PP, обогатен с компонента Myrtacine – първата патентована активна съставка, насочена да дайства срещу причинителя на акнето;
  • 2015 година, бележеща пробив в ранното лечение на косопад при мъжете.

Дюкре винаги се е стремила да се движи в крак с бъдещето. Този стремеж най-ясно се проявява в социалния и екологичен подход на марката, както и чрез ангажимента на марката към грижата за климата и опазването на околната среда.

За целта, "Дюкре" произвежда:

  • 100 % еко създадени шампоани с нежно действие;
  • 95,8 % от лечебните шампоани са биоразградими;
  • 70 % от свежите суровини са с европейски произход;
  • 98 % от продуктите са създадени във Франция;
  • с 80 % възобновявема енергия;
  • с 98 % рециклирани отпадъци.

Държава: Франция

Сайт на компанията: 

https://www.ducray.com/

Снимки и източник на информацията:

https://www.facebook.com/pg/DucrayFrance

https://www.facebook.com/pg/ducraybulgaria

 

© 2007 - 2024 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook