YON KA PARIS (за мъже)

13 продукта
Сортирай:
Пол: Мъж
На страница по:

 

"Йон-Ка" е известна френска козметична компания, създадена през 1954 г. от семейство Мюлеталер, които намират ботаниката за очарователна. Като пионери в областта на ароматерапията и фитотерапията, Сесил, Ернест и Шарл Мюлеталер създават лаборатории „Multaler” през 1954 г. Те заимстват богатите утвърдени познания на предишните поколения, във време, когато много малко учени, химици и лекари са склонни да разчитат на опита от миналото.

Първоначално фамилията фокусира работата си върху фините аромати на растенията и техните етерични масла, подсилени от слънчевото погалване. Те експериментират върху себе си и своите близки, проверявайки на практика  терапевтичните ползи, които предлагат етеричните масла: пречистващи, лечебни, психотропни.

Техните изследвания водят до голям пробив: появява се „Quintessence” - уникална смес от 5 етерични масла, подбрани в унисон с духа на Средиземноморието. Продуктът се превръща в крайъгълен камък за създаването на бъдещата гама за грижа за кожата на френския производител.

През 1968 г. сестрите Mühlethaler, Катрин (почитателка на популярното направление на Естетицизма) и Франсоаз (биохимик) са ръководителки на компанията. Съумяват да й дадат нов ракурс за развитие – към доходоносните пазари на Съединените щати.

Към днешна дата компания „Yon-Ka” се развива в 56 държави чрез мрежа от козметични и спа салони и естетични клиники. И тъй като това е постижение, достойно за уважение, в следващите редове ще ви представим информация за важни момети от развитието на компанията, превърнали я в това, което е към днешна дата.

1954 година бележи Златен век за развитието на химията. По това време фитотерапията се числи към арсенала от домашни терапевтични методи за справяне с елементарни, делнични болежки. На практика, никой не говори за ботаниката. И все пак, страстта към растенията и ароматерапията кара Сесил, Ернест и Шарл Мюлеталер да се изправят срещу статуквото, създавайки лаборатории „Multaler”.

Техните изследвания подлагат на проверка фините ухания на растенията, ефирните им етерични масла, запазили в себе си силата на слънчевите лъчи. Ето как се появява „Quintessence”- синергетично действащата смес от пет етерични масла, която ще стане бъдещият носител на ДНК на цялата марка „Yon-Ka”. Френското трио експериментира с терапевтичните ползи на продукта върху себе си и своите близки. Скоро те се оказват пионери в областта на ароматерапията. Първите им разработки с медицинска цел са предназначени за физиотерапевтите.

Продуктовата гама се разраства. Погледът на „Йон-Ка” е обърнат към Естетите. Скоро след това, привържениците на движението започват да свързват името на компанията с понятието „лекарство за кожата”.

Първа стъпка от развитието на марката

Изследователите започват да проявяват интерес към ползите на растенията в ароматерапията – метод, основан на третирането с етерични масла. Творческата концепция се развива, започват първите успехи на фитоароматерапията. Професионалистите не просто са съблазнени от потенциала на лечебната система – те са убедени в ефикасността, силата и непосредствените резултати при третиране на хората. Към този момент продуктите Yon-Ka се предлагат само във Франция.

Осем години по-късно компанията поемат Франсоаз и Катрин, дъщеря и племенница на основателите.
Работата им допълва и внася нов облик на марката. Yon-Ka започва да прилага холистични терапевтични процедури. Компанията отново поставя нова тенденция в своята област. 1968 година бележи и началото на международното развитие на марката.

През 1987 година Yon-Ka laboratories създават своето американско дъщерно дружество. Спа търговията процъфтява в Северна Америка. Компанията разширява колекцията си за лечение с нови ритуали за красота и благополучие, отличаващи се с утвърдения в миналато цялостен подход към индивида, характерен за бранда.
През 1995 Yon-Ka допълва гамата си с нови обещаващи активни съставки: плодовите киселини (AHA), въпреки че те са непопълярни по това време. Във Франция Yon-Ka е една от първите марки, които експериментира успешно с тези молекули.

В края на 90те години на ХХ век лаборатории „Multaler” се преместват в предградията на Париж. Стартира производството по фармацевтични стандарти: среда с чисти помещения, модерно оборудване за контрол и управление на проследяемостта.

През 2007 година на пазара се появяват първите продукти от линията „Yon-Ka For Men” . Пет години по-късно френската марка представя на своите потребители новите си опаковки.

През 2014 година „Йон-Ка” празнува 60 години успех на пазара в Европа и света. Две години по-късно, триумф на пазара правят иновативните предложения на лаборатории „Multaler” за борба със стареенето с комплекса „Time Resist”. Те допълват гамата срещу следите на времето и третиране на бръчки „Age Exception”. 2017 година носи на потребителите четири нови „бустера”, които позволяват да се избере индивидуален подход на лечение. Дванадесет месеца по-късно стартира новата колекция за тяло „Aroma-Fusion”.

Към днешна дата светът, в който на почит е естетиката, се е развил значително. С въвеждането в употреба на ботокс терапиите, на инжекциите с хиалуронова киселина и непосредствените им драматични резултати, медицинските естетични процедури са във възход. Много са ефективни, безспорно, но те съвсем не са безрискови. Прилагането им изисква експертното познание на практикуващия.

Yon-Ka, като 100% френска марка за професионална грижа за кожата, предоставя алтернативен отговор и допълнение към медицинските естетически техники, гарантирайки видими и дълготрайни резултати с неагресивни лечения.

Със своите продуктови линии, марката разчита на силата на етеричните масла и растителни екстракти, комбинирани с компонентите от „златния стандарт“, като хиалуронова киселина, витамин С, полифеноли, пептиди и AHA, за да се насочи към третирането на стареещата кожата всичките й потенциални проблеми.

По този начин Yon-Ka позволява на потребителите си да поемат контрола върху кожата си, за да й се помогне да устои на преминаващото време по най-подходящия начин. За целта, френската марка е изключила от формулите си вредните парабени, алуминиеви соли, SLS, MIT, триклозан.

Йон-Ка използва растения с устойчив източник. Компанията предпочита, доколкото е възможно, да използва органични растителни екстракти винаги. Те трябва да отговарят на изискванията за качество и ефикасност, определени от фирмената лаборатория. Тази концепция напълно се покрива с философията на френския производител. Не е случайно и изказването на собственициете по въпроса: „Крайъгълният камък на нашите ценности: страстта към растителния свят, скромността на изследователите, уважението към природата, допирът с изкуството и експертните изследвания осигуряват истинска красота и благополучие в хармония с всички възрасти на живота“ - Франсоаз и Катрин Мюлетхалер.

Държава: Франция

Уеб сайт на компанията:

1. https://www.yonka.com/yonka-story

Снимки и източници на информация:

1. https://www.yonka.com/yonka-story

© 2007 - 2024 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook