LABORATORIES URIAGE (за бебето и детето)

56 продукта
Сортирай:
Пол: Дете
На страница по:

"Uriage" е една от водещите дермокозметични марки на международния пазар. От създаването си през 1992 г. марката задоволява нуждите на чувствителната кожа благодарение на международно признатата си вещина и познания. С над 20 годишния си опит в грижата за благосъстоянието на кожата, дерматологичните лаборатории "Uriage" разработват своята козметика благодарение на експертното сътрудничество с дерматолози и фармацевти от цял свят.

За ежедневна или сезонна употреба, с хидратиращи свойства, против стареене или за възстановяване, всеки продукт на марката притежава изключителните предимства на термалната вода "Uriage". Тя се отразява отлично на всеки потребител, без значение от възрастта или типа на кожата му.

Пазител на уникалната активна съставка, "Uriage" дава възможност на всеки да се възползва от дерматологичните ползи на термалната вода, която е основната активна съставка в продуктите на марката.

През годините компанията започва да се идентифицирана с четирите понятия, изградили лидерските й позиции:

  • Естественост - на чистата вода, филтрирана от алпийски скали, открита преди 2000 години;
  • Автентичност - на термалния център, чието ноу-хау е признато от над 200 години;
  • Безопасност - на иновативните продукти, които се придържат към съдържанието на строга харта за качество;
  • Сплотеност – между поколенията при решаването на всички проблеми с кожата и проектирането на все по-удобни формули;

Естествената и уникална термална вода

Повече от 2000 години термалната вода на "Uriage" проправя пътя си през сърцето на френските Алпи. Нужни са 75 години, за да може живителната течност да премине през скалите. С времето и промяната на сезоните, съдържанието на водата се обогатява с минерали и микроелементи.

По време на това си пътуване, чистата течност бива благословена със своите уникални свойства:

  • с богато съдържание на минерали от 11 грама за литър;
  • благодарение на защитните, успокояващи и хидратиращи свойства, водата възстановява единството на кожната бариера, намалява бактериалната адхезия и вирулентността, регулира имунната бариера;
  • изотоничната вода, подобно на физиологичния разтвор, действа отлично на епидермалните клетки. Филтрирана от природата, тя излиза чиста и обогатена с всичките си предимства.

Лечебната вода

В продължение на почти 200 години Термалният център "Uriage" използва необикновените предимства на своята вода за дерматологични, УНГ, ревматологични и след ракови рехабилитационни лечения. Тези перфектно адаптирани процедури възстановяват общото благосъстояние на потребителите. Универсално признат за своите терапевтични процедури, с течение на времето, термалният център „Uriage” се превръща в истински утвърдена институция. Всяка година над 4500 клиенти поемат към "Uriage-les-Bains” заради предлаганите уникални лечения и атмосфера на релаксация. Според проучване, 83% от пациентите съобщават, че след терапията си нямат или страдат от по-малко симптоми. Може да се твърди, че термалната вода подобрява осезаемо качеството на живот.

Дерматологични познания на компанията

От 1992 г. дерматологичните лаборатории на компания "Uriage" създават своите иновативни дермокозметични продукти. Високотехнологичната козметика за кожа е създадена, за да запази здравето на най-големия орган в човешкото тяло. Учените разчетат на свойствата на термалната вода "Uriage", която се комбинира отлично с активни съставки, доказали своята ефективност и висока степен на поносимост. Поради тази вещина, продуктите на "Uriage" се предписват от дерматолози и биват препоръчвани от фармацевтите по цял свят.
Термалната вода, ползвана от компанията, се събира от източника, за да запази своята чистота и природно богатство.

Факти и събития, превърнали "Uriage" в това, което е днес:

  • Снимка 1 - След нашествието от 47 година в Галия, римляните, преминавайки през Алпите, се спират пред водоизточник, разположен дъното на масива Беледоне. Така биват открити лечебните свойства на местната вода. Изграждат си първите термални бани.
  • Снимка 2 – През 1823 година маркиза дьо Готерон инициира изграждането на Център за терапия с термална вода.
  • Снимка 3 – През 1877 година термите на "Uriage" са признати като полезни за здравето от Медицинската академия.
  • Снимка 4 – В периода от 1900 до 1920 година, центърът за лечение с термална вода "Uriage" се превръща в модерно място за терапия и почивка.

  • Снимка 1 – През 1992 година се създават дерматологичните лаборатории "Uriage". Представени са първите дермокозметични продукти за грижа с термална вода.
  • Снимка 2 – През 2002 година, за да се постигне по-голяма ефективност, компанията изгражда своя производствен обект, в чиито помещения, термалната вода се събира директно от източника. Това позволява осъществяването на непрекъснат контрол на всички етапи от създаването на козметиката. Съоръжението отговаря на взискателните стандарти на фармацевтичната индустрия.
  • Снимка 3 – През 2017 година термалните бани и спа центровете на "Uriage" са изцяло реновирани, за да предложат още по-добра грижа на потребителите си.
  • Снимка 4 – През 2018 година става ясно, че на всеки 10 секунди по света се продава по 1 спрей с термална вода на френската марка.

Ангажименти на компанията спрямо потребителите й:

  • Висока степен на толерантност – затова продуктите й са хипоалергенни и некомедогенни.
  • Да осъществява производство с намален брой избрани консерванти.
  • Ангажимент за ефективност – в разработките й участват дерматолози и фармацевти.
  • Да се извършва щателно клинично изпитване, проведено под строг дерматологичен контрол.
  • Ангажимент към потока на информацията, достигащ до потребителите - компанията следва политика на пълна прозрачност, израз на която е списъкът й с влаганите съставки и срока на годност.
  • Опазване на околната среда и безопасността – производителят спазва и зачита действащите европейски разпоредби.
  • Ангажимент за качество - марката произвежда козметиката си при строго контролирани условия във фабриката "Uriage" или "Puig", в съответствие с добрите практики.
  • Привлекателност на продукта - създават се приятни, леки текстури, с бързо усвояване и нежни аромати.

Продуктовите гами на "Uriage" са създадени в унисон със строгите критерии на козметичната индустрия (относно контрола на качеството на въздуха, суровините и готовите продукти, проследимост, непрекъснат статистически и биологичен мониторинг).

Държава: Франция

Сайт на компанията:

https://www.uriage.com/AA/en

Снимки и източник на информацията:

https://www.uriage.com/AA/en
https://www.africansalescompany.co.za

© 2007 - 2024 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook