HIPP (за бебето и детето)

97 продукта
Сортирай:
Пол: Дете
На страница по:

Като пионер в областта на биологичното земеделие, Клаус Хип извървява дълъг път да, за да повиши осведомеността си по въпроса. Към днешна дата компания „HiPP” е най-големият производител на органично-биологични суровини в целия свят.

Снимка: Фамилия Хип пред входа на семейната пекарна.1899 година – Преследването на една отлична идея

През втората половина на 19 век дядото на Клаус Хип, г-н Йозеф Хип (1867 - 1926), родом от немския град Гюнцбург (в Бавария), работи в пекарна и магазин за свещи в град Пфафенхофен. По-късно той се заема с управлението му.  През 1897 г. Йозеф Хип се жени за Мария Остермайер – местна девойка от Пфафенхофен. Щастливата двойка създава голямо семейство с много наследници. След раждането на тяхната дъщеря през 1898 г., година по-късно в семейството се раждат близнаци. Децата страдат от хранителен дефицит. Мария има проблеми с кърменето, поради което бащата на бебетата трябва спешно да разреши проблема с изхранването им. Като креативен пекар, г-н Хип не среща особени трудности в решаването на тази задача. Той препича сухари. Прави си специално брашно от тях. С този компонент, германецът обогатява млякото на децата, което става доста по-питателно. Близнаците се съвземат от недохранването, бързо наддават на тегло и порастват здрави и силни, подобно на другите 5 невръстни наследника на фамилията.

Снимка: Георг Хип

1960 година:  Поява на първите ястия за бебета в бурканче 

Брашното от сухари за деца се предлага на немския пазар до 70-те години на ХХ век. В средата на 20-ти век Георг Хип (баща на Клаус Хип) решава да се включи в индустрията по производството на храни за отбиване на деца, следвайки Американския модел. През 1957/58 г. на пазара са пуснати четири продукта: два вида зеленчукови ястия и два вида менюта за малчугани. Много скоро (1959/60) опаковките се променят – консервите биват заменени от далеч по-удобните и безопасни (от хигиенична гледна точка) стъклени бурканчета.

Продуктовата гама „HiPP” става все по-голяма - от сокове до детски храни, месни пюрета и десерти до цялостни менюта и пълнозърнести плодови каши за малчуганите.

1956 година: Пионер в биологичното земеделие

Паралелно с първото индустриално производство на бебешки храни, Георг Хип се заема с отглеждането на плодове и зеленчуци. Още през далечната 1956, германецът иска продукцията му да расте в естествени почви и без да се използват химикали. Той е впечатлен и се стреми да следва идеята на швейцарския пионер, д-р Ханс Мюлер - основателят на биологичното производство чрез биологично земеделие. Господин Хип има една цел: да произвежда здравословна и вкусна детска храна от органични суровини.

След това, семейната ферма в Еренсберг (близо до Пфафенхофен) се заема със следването на правилата за биологичното производство. Синът му Клаус и двамата му братя Георг и Паулус поемат управлението на компанията през 1967 г. и доразвиват идеята за биологичното земеделие, стъпка по стъпка. Клаус Хип предприема пътуване, при което се среща с много фермери. Чрез техните ценни практически съвети, той повишава осведомеността си за това как да обработва земята. Постепенно той успява да убеди немалко фермери в полезността на идеята на д-р Мюлер. Чрез тях Клаус Хип успява да изгради цяла мрежа от ферми, които отглеждат продукцията си по правилата на биологичното земеделие.

Философия за качество

В продължение на повече от 60 години компанията се посвещава на биологичното земеделие и вярва, че здравословното развитие на децата е нейна отговорност.

Виждания за етиката на компанията

В продължение на повече от 5 десетилетия, компания „HiPP” е олицетворение и пример за съзнателното и отговорно боравене с ресурсите на природата, човечеството и икономиката. Клаус Хип винаги е гарантирал лично превъзходното качество на всеки продукт на своята компания.

Био храните - най-доброто за бебетата

Бебетата имат нужда от здравословна храна, която е със страхотен вкус, не съдържа вредни или ненужни съставки. Родителите знаят, че могат да разчитат на HiPP и продуктовата му гама,  разработена в съответствие с най-добрите принципи на науката за храненето. Ето защо немският производител обръща толкова задълбочено внимание на суровините и съставките, които използва: почвата за отглеждането на реколтата е внимателно подбрана, семената са необработени, а всичките плодове и зеленчуци имат нужното време да узряват бавно, за да може да се усеща апетитният им аромат. Същото важи и за био месото.

Детските храни претърпяват 260 проверки за безопасност

Още по-строг, прецизен и надежден: родителите могат да се доверят изцяло на органичния печат „HiPP”. Всяко едно бурканче с бебешки хранителни стоки преминава до 260 проверки за безопасност (включително от независими институции за изпитване), за да осигури на мъниците нужната безопасност. По този начин „HiPP” надхвърля законовите изисквания и международните правила за биологичното земеделие. Това важи за всичко - от зърнените каши до граха, млякото и ябълките. Експертите в компанията работят в тясно сътрудничество с биологичните ферми, където се произвеждат съставките за „HiPP”. Резултатът от всички тези усилия е висококачествена органична бебешка храна, преминала най-строгите проверки на институциите.

"Гарантирам за този продукт с името си"- това е посланието на Щефан Хип, което може да се открие на всеки печат за органично земеделие на опаковките на продуктите на „HiPP”. С непрекъснат мониторинг на параметрите на качеството, немската компания гарантира, че родителите могат да разчитат на обещанието му.

Устойчивостта като корпоративна философия

Устойчивостта е част от корпоративната философия на Хип. Обвързана е с постигането на точен баланс между екологията, икономиката и социалните аспекти. Този баланс се реализира във вид на:

  • Икономически цели – при „Хип”, те са свързани с изграждането на солидна основа, включваща справедливо и етично поведение, в условията на конкуренция. Така се създават устойчиви ценности, за разлика от други компании, разчитащи на краткосрочната ориентация към бърза печалба.
  • Опазване на природата, околната среда и климата: ресурсите следва да се ползват внимателно и пестеливо, трябва да се намалят CO 2 - емисии, да се съхрани плодородието на почвата, да се пази биологичното разнообразие.
  • Създаване на общество, в което си струва да се живее в дългосрочен план: трябва да се създаде доверие, да се действа убедително, да се участва активно в социалните и обществени ангажименти, да се насърчава социалното равновесие и равенство на възможностите.

Държава: Германия

Сайт на компанията: 

https://www.hipp.com

Снимки и източник на информацията:

https://www.hipp.com/about-hipp

© 2007 - 2024 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook