BRONNLEY & Co LTD Apricot & Almond

0 продукта
Сортирай:

Няма намерени продукти отговарящи на Вашето търсене!

Всичко започва благодарение на предприемчивия, приключенски и вечно търсещ дух на младия англичанин Джеймс Бронли. Той проявява страст към парфюмерията, която го кара да пропътува разстоянието до Меката на парфюмите – Франция. На крехката възраст от деветнадесет години, младежът започва да изучава парюмерийното изкуството.

Джеймс Бронли

Англичанинът постига амбициите си, при това във време, когато обществото е приело, че създаването на изкусителните ароматни течности е занаят, запазен единствено за парижките елитни парфюмери. Въпреки статуквото, Джеймс Бронли прилага своите умения и знания, за да експериментира с различни смеси, които по своята същност, са иновативни и притежават квинтесенцията и благостта на английския характер.

Скромното начало

Така Джеймс Бронли, воден от аромата на своята мечта, донася до Острова достъпен лукс под формата на изкусно съставени парфюми и благоуханни формули. Вземайки назаем 300 паунда от приятел, младият Бронли създава магазинче (не по-голямо от барака) в Холборн и започва да продава качествените си продукти.

Лидерство в бранша

До 1904 г. бизнесът се разраства до толкова много, че Джеймс трябва да построи собствена фабрика в Актън. Той наема персонал от няколко сътрудници, които го почитат и уважават. Англичанинът е описван като изключително честен, щедър и справедлив шеф, който плаща добре и милее за труда на своите хора. Бронли си позволява да бъде такъв във времена, когато много други отговорни мъже не постъпват така с подчинените си. Той построява тенис корт за своя екип, за да могат хората да играят и спортуват в свободното си време.

Иновации и растеж

Иновации и растеж

След Първата световна война Бронли продължава да се интересува от иновациите в своята ниша. Сред неговите творения присъстват продукти, разработени специално за жени (има дори крем за ръце). Този акт на английския производител се харесва много на набиращото популярност феминистко движение (известно като „The Women’s Movement”. Освен това, универсалните магазини от веригата „Selfridges & Co.” също започват да обгрижват добруването на жените). Бизнесът продължава да набира сили – продуктите на Бронли започват да се продават в престижните „Fortnum & Mason” и „Harrods”, както и „Macys” в САЩ.

Компанията след кончината на Джеймс Бронли

Компанията след Джеймс Бронли

Въпреки смъртта на Джеймс през 1938 г., марката „Бронли” продължава стремглаво напред - англичанинът оставя на дъщеря Гладис и съпруга й Ханс Роситер процъфтяващ бизнес. По време на Втората световна война, семейството се изправя пред предизвикателството с купоните за пазаруване на сапун (по това време Министерството на храните в Англия въвежда купонна система за пазаруване. За да се ползват само продукти от първа необходимост, всеки човек трябва да се регистрира в избрани магазини, където при пазаруване, трябва да представи своята „дажбена” книжка, съдържащи купони. Магазинът е снабден с достатъчно продукти само за регистрираните си клиенти. Купувачите трябва да представят всеки път с тях свои „дажбени” книжки, когато пазаруват. Продавачите имат право да откажат покупка, ако стоката не присъства в купонната система.) Въпреки всичко, сапуните на „Bronnley” издържат на трудните времена благодарение на тяхното превъзходно качество. Повечето хора избират да изразходват купоните си именно за продуктите на „Бронли”.

Британската кралска гаранция за качество

Британска гаранция за качество

До 1943 г. марката става известна по целия свят с качествените си продукти и продажбите си на големи пазари като тези в Хонконг, Бразилия, Канарските острови и САЩ. Репутацията на компанията-производител на луксозни и иновативни стоки оправдава връчването на престижния документ Британска кралска гаранция за качество от Негово Кралско Височество крал Джордж VI, а по-късно и от Нейно Кралско Височество кралица Елизабет II. Компания „Бронли” и до днес запазва своя документ – признание за безкомпромисното й качество.

От пожара на улица „Warple Way” до новият завод в Бракли

Преместване на фабриката в Бракли, Нортхемптъншир

Фабриката на ъгъла на „Warple Way” става толкова известна, че дори шофьорите от градския транспорт обявяват пристигането си на „Bronnley Corner“, когато наближават. За съжаление катастрофа сполита предприятието през 1947 г., когато фабриката бива унищожена от голям пожар. Компанията успява да се възстанови и през 1952 г. „Бронли” се премества в Бракли, Нортхемптъншир, където бизнесът действа до 2012 година.

Кралското градинарско общество

През 1999 г. „Bronnley” си партнира с организацията „The Royal Horticultural Society” - „RHS”. „Кралското градинарско общество” е водещата благотворителна организация в Обединеното кралство. Съвместната работа води до създаването на лицензирани продукти, носещи английската престижна козметична марка (лицензът им се запазва в сила и към днешна дата). „Бронли” и „Кралското градинарско общество” действат в перфектен синхрон, създавайки тоалетни принадлежности, вдъхновени от природните аромати.

Бъдещето на „Бронли”

В началото на ХХI век „Бронли” създава иновативни и луксозни благоуханни формули. През 2015 г. компанията си партнира с майстори парфюмери, за да събере и оцени експертните им знания, нужни за създаването на новата ароматна композиция, наречена „Eclectic Elements”. Във второто десетилетие на ХХI компания „Бронли” продължава да вярва, че само естествените съставки могат да създадат най-чистите и красиви аромати. Марката все още следва новаторския, пионерен дух на Джеймс, влагайки енергия и ентусиазъм в създаването на достъпен лукс за изтънчените потребители.

Държава: Англия

Снимки и източници на информация:
1. https://en.wikipedia.org/wiki/Rationing_in_the_United_Kingdom
2. https://www.bronnley.co.uk/about-bronnley/
3. https://en.wikipedia.org/wiki/Feminist_movement
4 . https://www.bronnley.co.uk/our-history/

© 2007 - 2024 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook