DOORI COSMETICS (за мъже)

6 продукта
Сортирай:
Пол: Мъж
На страница по:

DOORI cosmetics - история на бранда:

Козметиката на бранда DOORI предава и разпространява тайните за красота на Изтока. Името му се превръща в синоним на високо качество. Заема челни позиции на корейския пазар, а у нас е марка № 1 в грижата за коса.

DOORI cosmetics има зад гърба си 20 години опит. Компанията е създадена през 1998 година в Корея. Успява да изгради уникални формули и отлични постижения, основани на ориенталската наука и източните тайни за красота. DOORI cosmetics се цели високо в своите постижения. За да се превърне в глобална компания, брандът върви към разширяване на сферата на бизнеса до продукти за грижа за кожата и за тялото, продукти за дома и дори за домашните любимци, като разчита на нови технологии и големи фабрични съоръжения.Компанията предлага изключителни формули, които се справят с множество проблеми, свързани със скалпа и косата, като осигурява цялостна грижа за тях и ефективни и трайни резултати. Работи в посока разработване на нови формули за стимулиране растежа на нова коса, чрез подобряване на кръвообращението на кожата на главата. Изследванията на специалистите от DOORI са подчинени на методите на източната медицина. DOORI извлича най-ценното от селектирани билки, за да го вложи във формулите си. Жен - шен, сибирска хризантема и бяла черница действат като концентрирана сила, която прониква в скалпа. По този начин спомагат за значително подобряване състояние на косата и възстановяване след външни агресори и третиране. Брандът разчита на модерни технологии в съчетание с традиционни рецепти на повече от 2000 години.

 

„DAENG GI MEO RI“ (DOORI) представя себе си като автентична билкова марка. Осигурява здравословен завършек за красотата с подхранване от билкови екстракти.
Козметиката на Doori "DAENG GI MEO RI" е първата традиционна в Корея марка за ориенталски грижи за косата. Козметиката разчита на ориенталски билкови екстракти, приготвени за концентрация. Всички билкови растения са внимателно подбрани. Те са предпочитани заради ефективното въздействие за скалпа и
косата.

Специалистите създават оптималното съотношение на смесване на билките през годините. Именно това ноу хау в технологиите за смесване на билки е силата на "DAENG GI MEO RI" Doori и прави продуктите уникални. За избирането на точните ориенталски растителни съставки се разчита изключително на традиционни методи.

Не се използват изкуствени оцветители.
Използваните екстракти от ориенталски билки са около 1/3 в сравнение с общия обем, което прави формулите богати.

 

Визията на компанията:


Красотата, започваща от здравето“ 

Компанията залага на няколко опори в производството на своите продукти:
*  качество  * природа  *  хуманизъм  *  оригиналност  *  грижа

Основната цел на брандът е създаването на козметика с несравнимо качество. Doori Cosmetics определя здравето като фундамент за красота, затова се стреми към създаване на формули, базирани на ориенталската медицина, която осъществява връзка между здравето на хората и природата. Непрекъснато се провеждат проучвания върху изследвания на козметични продукти, с мисъл към здравето на клиентите. Именно създаването на надеждни продукти е сериозна предпоставка за превръщането на Doori Cosmetics в глобална компания, разпространяваща източната красота в света.

Научноизследователска работа и продуктова гама:


Научноизследователската дейност на компанията е на световно ниво. Притежава творчески изследователски човешки ресурси, което е от съществено значение за развитието, растежа на постиженията и цялостния напредък.
В разработването на новите формули се залага на клетъчни изследвания и ефективен анализ. Обследва се безопасността. Компанията се гордее с 8 патента, свързани с грижа за косата при косопад и 12 патента, използващи домашни и чуждестранни ориенталски билки и др.
Doori Cosmetics се занимава отговорно с разработване на нови форми в областта на грижа за коса, тяло и кожа. Разработва грижа за косопад, багрила, предложения за дома, както и за домашни любимци.

Патенти и производство: 

Doori Cosmetics е притежател на различни патенти. Брандът е патентовал продукти срещу косопад и продукти за растеж на косата, използвайки ориенталски билкови екстракти за първи път в Корея. Екипът се цели и към придобиване на патенти на формули за растеж на косата и за почистване на кожата, отново основани на ориенталски билки. 

Производство:
Производствената база и система за управление на качеството на бранда отговарят напълно на глобалните стандарти.

Разпространение по света:

Компанията изнася в общо 23 държави в Америка, Европа и Азия. Лесно се възприема от потребителите и бързо се превръща в предпочитана козметика по света. Тъй като Doori Cosmetics представлява корейската K-beauty, тя се доставя не само на Китай, който е най-големият пазар в света, благодарение на вълната на корейската поп култура, но и в универсални магазини, супермаркети и мрежи за пазаруване в дома, в САЩ и Япония, както и на развиващите се пазари като Русия, Иран и Индия. Сред основните страни за износ са САЩ, Китай, Япония, Канада, Сингапур, Русия, Австралия, Нова Зеландия, Турция, Виетнам, Мианмар, Монголия, Латвия, Украйна, Полша, Тайланд, България, Казахстан, Филипини, Камбоджа, Киргизстан, Индонезия, Малайзия, Иран, Парагвай, Тайван.


Държава: Корея.

 

Уеб Сайт на компанията:

http://us.dooricare.com/

Снимки и информация:

http://us.dooricare.com/
https://www.pexels.com/

© 2007 - 2024 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook