"Dr. Wolff" е четвърто поколение фамилна компания от Билефелд, Германия. Има две подразделения, които функционират като автономни дружества: „Dr. Kurt Wolff” („Д-р Кърт Волф” - занимава се с производство на козметика) и „Dr. August Wolff” („Аугуст Уолф” – заета със създаване на медицински продукти). Нейни много известни марки са "Alpecin", "Alcina", "Plantur", "Karex", "Biorepair", "Linola" и "Vagisan".
В първата компания се разработват средства за грижа и стилизиране на косата, бои, подхранваща и декоративна козметика и продукти за дентална грижа. Марките „Alcina”, „Alpecin”, „Biorepair”, „Karex” и „Plantur” са нейни „деца”. Dr. August Wolff създава дерматологични и гинекологични лекарствени продукти, както и медицински и козметични средства под марките „Vagisan” и „Linola”.
Като средно голямо дружество, „Dr. Wolff” е заобиколен от други мултинационални компании. Собствениците духовито се изказват по въпроса с думите: „Ние сме галите от Източна Вестфалия”. Този факт съвсем не е случаен. „Dr. Wolff” всячески се стреми да покаже, че е различен от останалите производители на немския пазар. Осмелява се да има становище по теми, с които други не биха се захванали.
Основана преди повече от 100 години като малка фабрика за производство на фармацевтични продукти, към днешна дата „Dr. Wolff” е сред най-значимите средно големи семейни компании, произвеждащи фармацевтични и козметични продукти.
В следващите редове ще ви запознаем с една от марките на Dr. Kurt Wolff” – „Alpecin”. Брандът се фокусира върху създаването на продукти с кофеин. Ксантиновият алкалоид в кафето се отразява отлично при третирането на неприятен глобален проблем сред мъжете - наследственият косопад. Марката създава специален кофеинов комплекс. Той потиска отрицателното влияние на тестостерона върху корените на косата и по този начин предотвратява нейната загуба. „Alpecin” притежава разнообразие от продукти, предназначени за сух, лющещ се и мазен скалп.
Факти и събития, превърнали „Alpecin” в марката, която познаваме към днешна дата.
1930 – годината на създаване
„Алпецин” е разработен по рецепта, която в началото на ХХ век включва смес от катран, сяра и салицилова киселина. Полученият тоник е лансиран като средство за поддържане здравето на скалпа и косата. Така с течение на годините „Alpecin” си извоюва имидж на марка с добра разпознаваемост сред мъжете.
1956 година – представен е методът на действие на „Alpecin”
Доктор Волф успява да определи особеностите на отделните типове скалп.
Резултатът е съвсем логичен – появява се качествено нова система за грижа за сух, лющещ се и мазен скалп, уникална за пазара в Германия.
1969 Колоезденето, спонсорството и „Alpecin”
Състезателните спортове (като колоезденето) стават част от комуникационната стратегия на марката, целяща да й спечели още повече известност.
Борческият дух на екипа „Batavus-Alpecin” помага за лансирането на „Dr. Wolff “ като пионер в областта на спортното спонсорство. Смятате, че между колоезденето и кофеиновия продукт за коса няма връзка? „Alpecin” доказва противното. Тоникът за коса (със своите ободряващи съставки) служи като средство за масаж на главата. Лицата, които се грижат за състезателите по колоездене, използват продукта, за да подпомогнат възстановяването на своите състезатели. Оттогава Алпецин е рекламиран като част от тези спортни турнири.
„Alpecin” намира „посланик” на бранда
През 1994 година немският боксьор Хенри Маске препоръчва употребата на Алпецин. Лансирането на продукта допълнително увеличава информираността на населението за бранда.
2004 година - пробив в научните изследвания
В началото на ХХI век, учените на компанията откриват, че кофеинът помага за потискане на отрицателното въздействие, което тестостеронът нанася на корените на косата. „Dr. Wolff” разработва продукти за борба с наследствения косопад при мъжете, чиято основна активна съставка е същата като тази в кафето.
2015 година – продадена е 100-милионната опаковка кофеинов шампоан
100-милионната бутилка кофеинов шампоан излиза от производствената линия през април 2015 година. Събитието се счита за успех от световен мащаб - продуктите, съдържащи кофеин, представляват най-голям дял от продажбите на „Dr. Wolff”.
2017 година – продуктови иновации
„Alpecin” пуска многобройни нови продукти, грижещи се за здравето на косата и скалпа. Сред тях са течност за скалп с UV защита, шампоан и балсам с тониращ (оцветяващ) ефект, хибридна кофеинова течност и шампоан против пърхот с естествени активни съставки.
Държава: Германия.
Сайт на компанията:
https://www.drwolffgroup.com/marken-im-ueberblick/alpecin/
Снимки и източник на информацията:
https://www.drwolffgroup.com
https://www.drwolffgroup.com/wer-wir-sind/