ALCINA Kosmetik № 1

0 продукта
Сортирай:

Няма намерени продукти отговарящи на Вашето търсене!

"Dr. Wolff" е четвърто поколение фамилна компания от Билефелд, Германия. Има две подразделения, които функционират като автономни дружества: „Dr. Kurt Wolff” („Д-р Кърт Волф” - занимава се с производство на козметика) и „Dr. August Wolff” („Аугуст Уолф” – заета със създаване на медицински продукти). Нейни много известни марки са "Alpecin", "Alcina", "Plantur", "Karex", "Biorepair", "Linola" и "Vagisan".

В първата компания се разработват средства за грижа и стилизиране на косата, бои, подхранваща и декоративна козметика и продукти за дентална грижа. Марките „Alcina”, „Alpecin”, „Biorepair”, „Karex” и „Plantur” са нейни „деца”. Dr. August Wolff създава дерматологични и гинекологични лекарствени продукти, както и медицински и козметични средства под марките „Vagisan” и „Linola”.

Като средно голямо дружество, „Dr. Wolff” е заобиколен от други мултинационални компании. Собствениците духовито се изказват по въпроса с думите: „Ние сме галите от Източна Вестфалия”. Този факт съвсем не е случаен. „Dr. Wolff” всячески се стреми да покаже, че е различен от останалите производители на немския пазар. Осмелява се да има становище по теми, с които други не биха се захванали.

Основана преди повече от 100 години като малка фабрика за производство на фармацевтични продукти, към днешна дата „Dr. Wolff” е сред най-значимите средно големи семейни компании, произвеждащи фармацевтични и козметични продукти.

В следващите редове ще ви запознаем с една от марките на Dr. Kurt Wolff” – „Alcina”. Странно или не, едноименната опера на Георг Фридрих Хендел става „кръстница” на немската козметична марка. Нейната дейност е обвързана с разработката и разпространението на средства за грижа, които се прилагат във фризьорските салони. Широката гама от продукти включва ефективна козметика за кожата и косата. Отличават се атрактивни модерни акценти за стилизиране. Присъстват качествени бои за коса и декоративна козметика с разнообразни цветове. При всяка нужда от средство за красота, марката е насреща с висококачествените си решения.

Факти и събития, превърнали "Alcina" в марката, която познаваме към днешна дата.

1946 – годината, в която науката среща козметиката

Създава се отделно подразделение на козметичната серия. На пазара са пуснати кремове, тоници за лице и масла. Акцентът е изрично поставен върху подхранващата козметика.

1950 година – серията си извоюва имидж, в който се отличава дух на партньорство и вещина сред специалистите

Започва тясното сътрудничество със специалистите в областта на търговията и работата с фризьорска козметика. С помощта на курсовете на „Alcina”, те трябва да станат експерти в грижата за кожата и косата.

1990 година – Цветното е на мода

Разработени са боите за коса Alcina. Брандът става един от малкото доставчици на  продукти, снабдяващ всички немски фризьорски салони и към днешна дата.

1994 година – Дамата в червено: безкомпромисният успех на емблематична рекламна кампания

Историята свидетелства, че през годините са правени множество експерименти в рекламата на декоративна козметика. Една от най-успешните кампании на „Alcina” е направена през 1994 година. В нея е заложено на утвърдени послания и изчистени цветове, в които преобладава класическото червено.

2010 година - нови тенденции в грижата за косата

Чрез непрекъснати изследвания на тенденциите, Alcina открива нова техника на подчертаване на прическите. Продуктите й демонстрират изсветляване, което вещо и ненатрапчиво си играе с тоновете на естествения нюанс на косата.

2014 година – Alcina се развива

Пусната е напълно нова линия за декоративна козметика. Тя успява да завладее пазара. Продуктите обхващат всички области от основа за грим до продукти за очи, устни и нокти.

Държава: Германия.

Сайт на компанията:

https://www.drwolffgroup.com/marken-im-ueberblick/alpecin/

Снимки и източник на информацията:

https://www.drwolffgroup.com/marken-im-ueberblick/alcina/

© 2007 - 2024 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook