NATROL

50 продукта
Сортирай:
На страница по:

Американската компания "Natrol LLC" е основана през 1980 г. Първоначално се занимава с производството на козметика. През последните две десетилетия на ХХ век и първото на ХХI, "Natrol LLC" се превръща в една от най-признатите американски компании, специализирали се в създаването на витамини, минерали и добавки. Развитието на марката отразява процеса по обособяването на качествено нова индустрия – т.нар. "Нутрацевтична". Компания "Natrol" е считана за пионер в производството на хранителни добавки за по-добро здраве.

В редовете по-долу ще имате възможност да проследите по-важните етапи от формирането и развитието на американския производител.

През 1980 година "Натрол" стартира развитието си като козметична компания, създадена от Елиът Балбърт. Две години по-късно предприемчивият американец се заема с бизнеса по производството на хранителни добавки, обогатени с компоненти, намаляващи по естествен начин телесното тегло. Неслучайно името на компанията - "Natrol" – е заимствано от думите "natural control" (естествен контрол). Така е поставено началото на производството на органични хранителни добавки.

През 1986 година "Natrol" представя първия си основен продукт, "Ester-C", отлично усвояваща се форма на аскорбиновата киселина. Известно е, че правилата на Американската администрация по храните и лекарствата ("FDA") забраняват на "Natrol" да популяризира "Ester-C" като лечебно средство за третиране на настинки. Въпреки това, всички потребители са наясно с ползите от приема на Киселия витамин и ефективността му в борбата със сезонните простуди. За "Natrol" остава единствено да популяризира продукта си. Рекламира активно "Ester-C" в популярни списания като "Prevention", "Health", "TV Guide", "McCall's", "Family Circle" и "Woman's Day". Продажбите на добавката не закъсняват.

През 1995 година, в навечерието на приемането на закона "Dietary Supplements Health and Education Act of 1994", "Natrol" пуска на пазара своя "Мелатонин" - хормон, който действа като антиоксидант и помощник на съня. Производителят се заема с излъчването на своята национална рекламна кампания в различни телевизионни и радио предавания. 

През 1997 година "Natrol" разкрива своето ново производствено предприятие с площ от 90 000 квадратни фута, удвояващо продуктивността на компанията. Това позволява на марката годишно да създава над 20 милиона продукта.

През 1998 година "Natrol" представя "ProLab Nutrition, Inc." - специализирана в създаването на хранителни продукти за културисти, спортисти и физически потребители. "ProLab" проправя пътя на "Natrol" за началото на неговата международна дистрибуция. През същата година компанията на Елиът Балбърт придобива "Pure-Gar, Inc." - производител на чесновите продукти "Quintessense" и "Highgar Farms", а малко по-късно - и производителя на билкови чайове за отслабване "Laci La Beau". През същата година акции на "Natrol" са пуснати на Първично публично предлагане (IPO) на фондовата борса.

През 1999 година "Natrol" придобива "Essenically Pure Ingredients" (EPI) - доставчик на суровини за производителите на добавки. Комбинира дейността й с тази на "Pure-Gar", запазвайки EPI като наименование на новото си подразделение. През същата година в шоуто на Лари Кинг е излъчено рекламно интервю с главния изпълнителен директор на "Натрол" - Елиът Балбърт. Две години от началото на ХХI век "Natrol" стартира производството на своята продуктова линия "Carb Intercept". През 2004 година американският производител получава сертификат за добри производствени практики (GMP) чрез "National Nutritional Foods Association".

"Natrol" надгражда процеса по бутилиране, за да включи работата на специална система за запечатване на опаковките с фолио. Цели се да се осигури по-дълъг срок на годност чрез създаването на бариера за кислорода и влагата. Компанията е обявена за "Производител на годината" от списание "Nutrition Industry Executive". "Natrol" продължава своята изследователска и развойна дейност, производство, дистрибуция. В началото на ХХI век е отбелязан ръст на продажбите.

През 2006 година според данни на "InfoScan" (обственост на "Information Resources Inc." (IRS), която проследява данните по продажбите на компаниите) "Natrol" е на първо място сред американските марки. Нейните първенци са: "Мелатонин", "Ester-C", "DHEA" и "5-хидрокситриптофан". През същата година "Natrol" придобива компаниите "NuHair" и "Shen Min", създаващи естествени хранителни добавки, предназначени да помогнат за намаляване на косопада и за подсилване на растежа на косата. Неин става и "Promensil", линия от натурални продукти за жени, които помагат за облекчаване на симптомите в менопаузата. 

Основателят на "Natrol", Елиът Балберт, получава награда за цялостни постижения от "Nutrition Business Journal" - водеща организация в индустрията, занимаваща се с натурални продукти.

През 2007 година американската компания придобива "Medical Research Institute" - производител на храни за спортисти (основан през 1997 г.), който разпространява на пазара продукти за спортисти на базата на азотен оксид. Две години по-късно "Natrol" представя на потребителите си "JuiceFestiv" - просто и удобно решение подсигуряването на ежедневния прием от плодове и зеленчуци.

През 2009 година своят триумф прави добавката "Immune Boost" на "Натрол" - продукт, поддържащ здравето на имунната система, използвайки клинично тестваната съставка "EpiCor". Една година по-късно "Natrol" става една от първите компании, които въвеждат в употреба таблетки, които се разтварят в устата, без да е нужен прием на вода.

През 2011 година "Natrol" получава сертификат добри производствени практики GMP чрез NSF International. Три години по-късно "Aurobindo Pharma USA Inc." придобива "Natrol", добре утвърдените й марки и широката й дистрибуторска мрежа. Три години по-късно "Natrol" актуализира опаковките на цялата си продуктова линия.  

През 2017 година компанията представя "Cognium" - пробив в грижата за здравето на мозъка. Хранителната добавка е обогатена с уникална съставка, чието действие е изпитано от клинични проучвания с доброволци.

През 2018 година "Natrol" пуска на пазара нова гама от продукти с витамини и добавки. По-късно "Natrol" е признат от организацията "Vitamin Angels" като дарител номер 1. "Vitamin Angels" осигуряват животоспасяващи пренатални и детски витамини, както и образователна подкрепа за децата и майките в риск по целия свят.

През 2019 година "Natrol" е един от водещите производители на хранителни добавки в САЩ. Получава най-високия стандарт за качество - USP за  продуктите й мелатонин и биотин.

Мисия на Натрол

Производителят има желанието да даде възможност на потребителите си в САЩ и по света да "вземат здравето в свои ръце", като се ангажира с три основни принципа, които  позволяват на компанията да запази позицията си на лидер в индустрията:

  • Качество – Натрол поддържа непоколебим фокус при създаването на продукти чрез внимателно наблюдавани производствени обекти, сертифицирани от САЩ по стандарти на NSF. Те са непрекъснато тествани, за да се гарантира ефикасността им до изтичане на срока на годност.
  • Иновации – чрез своите изследвания и разработки за създаването на нови и по-добри продукти, компанията продължава да комбинира постиженията на науката с благата на природата. 
  • Бързина при работа - Натрол работи в тясно сътрудничество със  своите дистрибутори и партньори, за да им бъде на разположение винаги, когато е нужно да се окаже помощ при  изпълнението на конкретни бизнес цели. Компанията се стреми да има стабилни  работни отношения, в които на почит са доверието и отличното обслужване на клиентите.

Тъй като пътуването на Натрол започва преди близо четири десетилетия, фокусът й е постоянно насочен към подпомагането на здравето и благосъстоянието на световната общност.

Днес марката Natrol е организирана предимно около производството на продукти обхващащи четири жизненоважни области на здравето на човека: грижи за красотата, мозъка, настроението и пълноценния сън.

Natrol се гордее, със своите награди за достижения в "VMS" индустрията. През годините работа компанията си е извоювала множество  жизненоважни сертификати. Също така Натрол е свързана с две ключови асоциации за членство в индустрията: "Responsible Nutrition (CRN) Board of Directors" и "Supplement Owl product registry". 

Огромната мрежа за дистрибуция на продукти, рекламните кампании и спонсорството бързо превръщат "Natrol" в търговска марка номер едно за много домакинства. От създаването си, компанията поддържа висококачествените си иновативни стандарти, считани за крайъгълен камък, на който се крепи успеха й. Към днешна дата продуктите на Natrol се произвеждат в САЩ и се разпространяват в над 60 страни по света. 

Държава: Съединени Американски Щати (САЩ)

Уеб сайт на компанията:

https://www.natrol-llc.com

Снимки и източник на информацията:

https://www.natrol-llc.com

https://www.facebook.com/natrol



 

© 2007 - 2024 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook